ვებსაიტი ახალი გაშვებულია - მიმდინარეობს ვებსაიტის ეტაპობრივი, სრული განახლება - პროდუქტით სარგებლობა შესაძლებელია!
ვებსაიტი ახალი გაშვებულია - მიმდინარეობს ვებსაიტის ეტაპობრივი, სრული განახლება - პროდუქტით სარგებლობა შესაძლებელია!

სასაჩუქრე ბარათების ვალიდაციის წესები და პირობები, რომლებიც განკუთვნილია არავალიდური პროდუქციისთვის, რომელზეც შექმნია სხვა გვარის პრობლემები სავალდებულოა თითოეული პუნქტი იქნეს გათვალისწინებული დამკვეთის მიერ!

GIFT Cards, ეგრედ წოდებული სასაჩუქრე ბარათები, რომლებიც ჩვენს ვებ გვერდზეა გასაყიდად წარმოდგენილი, გახლავთ Gameshop – Georgia-ს მიერ დაკვეთილი სადისტრიბუციოდ გამზადებული პროდუქცია, რომლის სათავეც გახლავთ ოფიციალური სასაჩუქრე ბარათების წარმომადგენელი კომპანია PlayStation Casher Gift Card და Microsoft Xbox corporation Valid card-ს. რისი მეშვეობითაც ჩვენი მხარე უბრალოდ გიმარტივებთ გზას, სწრაფად მარტივად და უსაფრთხოდ შეიძინოთ არსებული პლატფორმის სასაჩუქრე ბარათები/სერვისები.

თუ ჩვენთან ნაყიდ პროდუქციაზე შეგექმნათ რაიმე ხარვეზი, რომელიც გამოხადება შემდეგში, პროდუქცია უკვე გააქტიურებულია (გამოყენებული) პროდუქციის გააქტიურების შემდგომ ვერ მიიღეთ ის თანხა/სერვისი რა პროდუქციაც გვაქთ ნაყიდი, პროდუქცია არ ემთხვევა არსებულ პლატფორმას, რომელიც თქვენგაქვთ შეძენილი, ამის გასარკვევათ მხოლოდ და მხოლოდ ერთადერთი გზა არსებობს.
რადგან Gameshop – Georgia იღებს პასუხისმგებლობას რეალიზაცია გაუწიოს სხვადასხვა კომპანიების სერვისებს, ამავდროულად Gameshop – Georgia ანუ Egiftcard.ge ვალდებულებას იხსნის მაღლა ჩამოთვლილ ხარვეზებთაგან წარმოდგენილ პრობლემებზე, რომლებსაც ჩვენგან წარმოდგენილი პროდუქციის მყიდველი წარმოადგენს.

როგორ უნდა მოვაგვაროთ არსებული პრობლემა

პირველ რიგში, თუ პროდუქცია გახლავთ არავალიდური და ვერ ხდება მისი აქტივაცია,პროდუქცია არ არის სწორად მოწოდებული, არ შეესაბამება იმ პროდუქტს რაც კონკრეტულად გაქვთ შეძენილი, ამისათვის საჭიროა, დაუკავშირდეთ ოფიციალურ PlayStation Suppor Sector-ს, რის საშუალებითაც თქვენ გექნებათ შესაძლებლობა, ოფიციალურ მხარესთან ურთიერთობის. აუცილებელია დაუკავშირდეთ Playstation Support-ს პრობლემის გასარკვევათ ამ ბმულზე –  https://www.playstation.com/en-us/support/contact-us/?category=store&subCategory=voucher ბმულზე გადასვლის შემდგომ თქვენ მოგეცემათ საშუალება დაუკავშირდეთ ოფიციალურ მხარეს და მოახსენოთ პრობლემის შესახებ, გაარკვიოთ თუ რა დროს მოხდა პროდუქციის აქტივაცია, ასევე თუ პროდუქცია არ ემთხვევა შეძენიილ პროდუქტს ასევე მითითებულ ბმულზე აუცილებლად უნდა მოხდას კონტაქტი ოფიციალურ მხარესთან.

როდესაც დაასრულებთ ოფიციალურ მხარესთან დიალოგს და დადგინდება პროდუქციის,ვაუჩერის,ბარათიის ან და ნებისმიერი სხვა შეძენილი პროდუქტის ხარვეზი, აუცილებელია გამოგვიგზავნოთ მათი დამადასტურებელი Screenshot-ები (სურათები) რა დროს მოხდა პროდუქციის თქვენგან გააქტიურების მცდელობა, როდის მოხდა რეალურად პროდუქციის აქტივაცია (ოფიციალური მხარისგან მოწოდებული ინფორმაცია)

მხოლოდ და მხოლოდ ამ შემთხვევაში შეგვიძლია, პროდუქციაზე განვახორციელოთ ცვლილება ან თუნდაც თანხის სრულად დაბრუნება, ეს განკუთვნილი იქნება, დამკვეთის სურვილისამებრ.

აუცილებელია დამკვეთმა წარმოადგინოს ყველა მნიშვნელოვანი დეტალი, ამ ნიშვნელოვანი დეტალების წარმოდგენის საფუძველზე მოგვეცემა საშუალება მაქსიმალურად დავეხმაროთ არსებულ მომხმარებელს პრობლემის აღმოფხვრაში. აუცილებელია დამკვეთმა ოფიციალურ მხარეს მიწეროს (Chat Support) ის საშუალებით, რომლის მეშვეობითაც ნებისმიერ პირს შეეძლება ხელმისაწვდომი გახადოს ნებისმიერ პროდუქციაზე ინფორმაცია.

 

მაგალითი:

 

პირველ რიგში, თუ პროდუქცია გახლავთ არავალიდური და ვერ ხდება მისი აქტივაცია,პროდუქცია არ არის სწორად მოწოდებული, არ შეესაბამება იმ პროდუქტს რაც კონკრეტულად გაქვთ შეძენილი, ამისათვის საჭიროა, დაუკავშირდეთ ოფიციალურ Microsoft Support-ს, რის საშუალებითაც თქვენ გექნებათ შესაძლებლობა, ოფიციალურ მხარესთან ურთიერთობის. აუცილებელია დაუკავშირდეთ Microsoft Xbox live Support-ს პრობლემის გასარკვევათ ამ ბმულზე –  https://support.xbox.com/en-US/help/subscriptions-billing/redeem-codes-gifting/digital-code-solution ბმულზე გადასვლის შემდგომ თქვენ მოგეცემათ საშუალება დაუკავშირდეთ ოფიციალურ მხარეს და მოახსენოთ პრობლემის შესახებ, გაარკვიოთ თუ რა დროს მოხდა პროდუქციის აქტივაცია, ასევე თუ პროდუქცია არ ემთხვევა შეძენიილ პროდუქტს ასევე მითითებულ ბმულზე აუცილებლად უნდა მოხდას კონტაქტი ოფიციალურ მხარესთან.

როდესაც დაასრულებთ ოფიციალურ მხარესთან დიალოგს და დადგინდება პროდუქციის,ვაუჩერის,ბარათიის ან და ნებისმიერი სხვა შეძენილი პროდუქტის ხარვეზი, აუცილებელია გამოგვიგზავნოთ მათი დამადასტურებელი Screenshot-ები (სურათები) რა დროს მოხდა პროდუქციის თქვენგან გააქტიურების მცდელობა, როდის მოხდა რეალურად პროდუქციის აქტივაცია (ოფიციალური მხარისგან მოწოდებული ინფორმაცია)

მხოლოდ და მხოლოდ ამ შემთხვევაში შეგვიძლია, პროდუქციაზე განვახორციელოთ ცვლილება ან თუნდაც თანხის სრულად დაბრუნება, ეს განკუთვნილი იქნება, დამკვეთის სურვილისამებრ.

პროდუქცია, რომელიც წარმოდგენილია ჩვენს ვებ საიტზე კატეგორია (Steam)-ში გახლავთ მხოლოდ და მხოლოდ Valve Corporation-ის საკუთრება, რომლებიც მხოლოდ ამ პლატფორმაზე აქტიურდება.

 თუ პალტფორმისთვის მოწოდებული კოდი არ შეესაბამება შეკვეთაში მითიებულ პროდუქტს ან არ არის ვალიდური პროდუქცია, რომელიც წარმოდგენილა ჩვენი Retail-Service ს მიერ, სამწუხაროდ ჩვენ ვერ ვუზრუნველყოფთ პროდუქციის ვალიდაციას (შემოწმებას) რადგან ეს მხოლოდ ოფიციალური პროდუქტის მწარმოებელ კომპანიებთანაა შესაძლებელი.

თუ კი პროდუქტს რაიმე ხარვეზი აქვს, გამყიდველი პასუხი მგებლობას იხსნით თავიდან პროდუქცის შემოწმების და ვალიდაციის დადგენის მხრივ, რადგან ოფიციალური მწარმოებლების პოლიტიკის მიხედვით, როდესაც პროდუქცია Retail-სერვისებიდან მომხარებლის ხელში გადადის ეს ავტომატურათ ხდება ფიზ პირის/კომპანიის/იმ პირის საკუთრება, რასაც მეორე მხარე ვეღარ უზრუნველყოფს.

 

თუ პროდუქტი არავალიდურია, ამისათვის საჭიროა მოახდინოთ კონტაქტი ოფიციალურ მხარესთან Steam Client Validation Support თან.

 

 დამადასტურებელი ვალიდურობის პუნქტები და დეტალები აუცილებლად გამოგზავნილი უნდა იქნას ჩვენს კლიენტთა მომსახურების ოფიციალურ მელზე – Support@gameshop.ge -ზე.